امام جمعه تفت در اولين نشست اصناف و بازاريان شهرستان تفت كه با حضور معاون فرمانداري تفت و برخي از مسئولان در اداره بازرگاني اين شهرستان برگزار شد بر تعامل بازاريان و ادارات شهرستان جهت رفع مشكلات تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت، حجت الاسلام والمسلمين مديح در اولين نشست اصناف و بازاريان شهرستان تفت كه در اداره بازرگاني اين شهرستان برگزار شد با تبريك فرارسيدن ماه مبارك رمضان و شنيدن مشكلات بازاريان گفت:بازاريان و ادارات شهرستان بايد در رفع مشكلات باهم تعامل فكري بيشتري داشته باشند. وي همچنين تشكيل جلسات مستمر و تشكيل دوكارگروه علمي جهت آسيب شناسي بازار و شناسايي راهكارهاي پيشرفت و توسعه داد و ستد و كسب و كار در بازار را مهم خواند و گفت:فقط طرح و بيان مشكلات ،آنها را حل نخواهد كرد بلكه ما بايد كارهاي زيرساختي و زيربنايي را در جهت پيشرفت اهدافمان پررنگ تر نماييم و با كار كارشناسانه و دعوت از مديران ذيربط مشكلات را حل كنيم و راهكارهاي علمي پيشرفت را جدي بگيريم. امام جمعه تفت در پاسخ به مشكلات بازاريان و كسادي بازار گفت:تنوع اجناس ،رعايت ذوق و سليقه مشتري،فرهنگ سازي جهت خريد ازبازار شهرستان و... مي تواند در رونق كسب و كار شما مهم باشد.
نبودن ساعات كاري مشخص بازاريان،وقفي بودن اكثريت مغازه ها و بستن اجاره بهاي زياد بر روي مغازه ها از طرف اوقاف،نداشتن پاركينگ جهت پارك وسائل نقليه جهت بازاريان و مشتري،نزديك بودن شهر به مركز استان و خريد نقدي مردم شهرو روساي ادارات جهت برگزاري مراسمات خود از استان و.... از مهمترين مشكلاتي بود كه بازاريان و كسبه با امام جمعه تفت در ميان گذاشتند

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا